Українська розробка для економії палива автомобіля: внутрішнє очищення двигуна
28 Квітня 2022
Якщо припустити, що автомобіль проїжджає 15 тис. км на рік, то за цей час він спалює 2 т палива, близько 26-30 т повітря і 4,5 т кисню, а в атмосферу викидає 700 кг/рік чадного газу, 40 кг/рік діоксиду азоту, 230 кг/рік невикористаних вуглеводнів і твердих дрібнодисперсних часток.
Тож вплив на екологію від усіх автомобілів на Землі просто колосальний! Окрім викидів в атмосферу, невідпрацьовані частини палива забруднюють двигун зсередини, що провокує його знос, ламання та дорогий ремонт. А також збільшується витрата палива.
Відбувається це через утворення всередині двигуна вуглецевих відкладень смол, лаків і сажі на стінках блоку циліндрів, поршнях і клапанах. Вони перешкоджають роботі двигуна через погіршення компресії у кожному циліндрі, утворення іскри та прогрів камери згорання. Це призводить до неповного згоряння палива та його надмірного використання.
Закоксованість від вуглецевих відкладень характерна для усіх типів двигунів – бензинових, дизельних та обладнаних газовими установками ГБО.
Також провокує утворення вуглецю експлуатація автомобіля в міському режимі: низька швидкість, затори, недостатня робоча температура, робота двигуна на низьких обертах та без прогріву.
Очищення двигуна воднем: екологічно, безпечно, дієво
Українська науково-виробнича компанія Hydroxy Ukraine розробила інноваційну установку, яка дозволяє очистити двигун зсередини та зменшити витрати пального. Ідея створення українського прототипу європейських аналогів виникла у двох ентузіастів зі Львова. Вони зауважили, що у країнах Євросоюзу процедура водневого очищення двигуна є обов’язковою при щорічному техогляді вже щонайменше 10 років.
Станції техобслуговування чи звичайні механіки можуть тільки констатувати проблему з мотором, іноді – полагодити, але на наслідки вуглецевих відкладень вплинути не можуть.
Особливість методу очистки двигуна воднем – зменшення закоксованості завдяки атомарним властивостям водню. У двигун через повітрозабірник подається воднево-киснева суміш, що впливає на вуглець на молекулярному рівні. Вуглецеві відкладення розщеплюються, легко відділяються від елементів двигуна та вимиваються через вихлопну систему. Це дозволяє очистити каталізатор, сажовий фільтр, поршні та поршневі кільця, випускний колектор, свічки запалювання, форсунки, датчик кисню (лямбда зонд) та турбокомпресор автомобіля.
Клієнти, які спробували цю процедуру, наголошують на більш рівномірній роботі двигуна, зменшенні витрати палива та покращенні динаміки. Діагностика газоаналізатором фіксує зменшення шкідливих викидів, а заміри на диностенді показують відновлення характеристик потужності автомобіля. Проводити розкоксовку воднем рекомендовано на автомобілях з пробігом понад 50 тисяч кілометрів, або для тих авто, які не експлуатувались більше, ніж 3 місяці, а надалі – кожних 20 тисяч кілометрів. Така профілактика збереже двигун в хорошому стані на довший час та тішитиме власників авто динамічним розгоном автомобіля, збільшенням компресії, зменшенням шумності та вібрації двигуна, зникненням кіптяви з вихлопної труби та зекономить витрати на дороге пальне.