Новини

Ідеальний світ для сажового фільтру: історія першого авто

2 Липня 2023

1888 рік – це час, коли на вулиці міста виїхав перший у світі автомобіль. І за кермом була жінка!

Марта Бенц зі своїми синами
Марта Бенц зі своїми синами

Німецький конструктор Карл Бенц з м. Мангейма запатентував перше авто 29 січня 1886 року. У машини Бенца було майже все, що є у нинішніх автомобілів – бензиновий двигун з іскровим запалюванням, трансмісія зі зчепленням, гальма і навіть м'яка підвіска коліс. Правда, самих коліс було всього лише три. Бенц обійшовся такою кількістю, не знайшовши вирішення синхронному повороту двох керованих коліс. Але винахід Бенца просто стояв у гаражі через невіру, що на авто можна їздити.

5 серпня 1888 Берта Бенц взяла без відома чоловіка автомобіль і зробила на ньому поїздку з двома синами з Мангайма у Пфорцгайм, щоб відвідати свою матір. За день автомобілісти подолали загалом 106 км. По дорозі вони кілька разів купували бензин в аптеках (він продавався там як засіб для чищення) і лагодили гальмо й приводні паси у лимаря. Кілька разів їм довелося долати підйоми, штовхаючи автомобіль в гору.

Бенц доїхала до Пфорцгайма після сутінків і повідомила чоловікові про свій успішний шлях телеграмою. Через кілька днів вона повернулася до Мангейма.

Хоча метою поїздки було нібито відвідати матір, у Берти Бенц були й інші мотиви — довести своєму чоловікові, що автомобіль, у який вони вклали великі кошти, матиме фінансовий успіх.

Це був час, коли ще не було заторів, які так негативно впливають на фільтр. Правда, і фільтрації вихлопу тоді ще не було.

Перший каталізатор для бензинового палива з'явився аж через 70 років потому у Франції й запатентований Юджином Гудрі. Для масового виробництва каталізатор надійшов аж у 1973. Революція дизельного пального та необхідність впровадження сажового фільтра на автомобілі настала у 2009 році, коли введена норма євро 5 і застосування фільтра стало обов'язковою умовою для всіх автомобілів на солярці.

Ми змінюємося у світі, але і змінюємо світ навколо себе

Якби перший автомобіль у світі мав фільтрацію вихлопу, яку маємо ми сьогодні, це і були б ідеальні умови: нема заторів, світлофорів - тільки траса та захід сонця вказують тобі шлях. За таких умов, можливо, сажовий не забивався б, а регенерації було достатньо, щоб його очистити.

А сьогоденні ми маємо четверте колесо та потужність, про яку у далекому 1886 році не могли й уявити. А ще доступність автомобілів для потреб кожного. Але поряд з тим — і затори, які впливають на стан фільтра та всього двигуна. Тож порятунком стане воднева система, яка очищає камеру згоряння та сажовий чи каталізатор.

Отримати консультацію про придбання водневих систем можна за номером +380678839028. Завітати на СТО особисто можна за адресою: Львів, с. Підбірці, вул. Тракт Глинянський, 29 або дізнатися більше на сайті hydroxy.com.ua.

Більше новин

Контакти

СТО Hydroxy

Львів, с. Підбірці

вул. Тракт Глинянський, 29

Пн-Сб: 9:00 – 20:00
Нд: Вихідний

Контакти партнерів по Україні

Ми у соцмережах: