Як продовжити життя двигуна: 8 порад
25 Червня 2023
Будь-якому автовласнику хочеться, щоб його автомобіль служив багато років без жодних проблем. Одначе може статися так, що «серцю» автомобіля – його двигуну – може знадобитися дорогий та складний ремонт. Що потрібно робити, щоб цього уникнути й продовжити життя двигуна?
Обслуговування газорозподільного механізму
Якщо колінвал і розподільник раптом втратять синхронність обертання, то мотору настане кінець: поршні зустрінуться з клапанами, а це – капітальний ремонт. Привід розподільних валів здійснює ремінь або ланцюг. Ремені виходжують приблизно від 50 до 180 тисяч км – читайте інструкцію та в жодному разі не перевищуйте цей рубіж. З ланцюгами трохи простіше – їх регламент часто обходить стороною. Але за станом ланцюга обов’язково треба стежити: при сильному зносі він може перескочити через зуб, а то й зовсім порватися.
Свічки запалювання
При зайвому зростанні люфту у свічці може вийти з ладу котушка запалення, а то і єдиний дорогий модуль. Дуже небезпечним є пошкодження керамічного ізолятора свічки. Уламок кераміки, що має високу твердість, може вивести з ладу і циліндр, і поршень і клапани. Таке трапляється, коли свічки взагалі не змінювали жодного разу.
Повітряний фільтр
Рятує двигун машини від надходження твердих частинок разом з потоком повітря. Якщо фільтр перестає працювати, абразив знищить мотор буквально за кілька годин. Загалом, змінюйте фільтр згідно з регламентом, а можна й частіше, якщо умови експлуатації машини важкі.
Моторна олива – це святе
Само собою, що потрібно використовувати тільки таку оливу, рівень якості якої не нижчий від рекомендованого заводом. При цьому інтервал її заміни можна сміливо скорочувати вдвічі в порівнянні з заводськими приписами, оскільки умови експлуатації двигуна напевно можна назвати важкими: пробки, часті пуски тощо.
Охолоджувальна рідина
Тільки рекомендована автовиробником! Залиєте сурогат або забудете про своєчасну заміну – чекайте на корозію, засмічення каналів, локальні перегріви, деформацію циліндрів тощо. Не секрет, що корозія може «з’їсти» лопаті помпи охолоджувальної рідини, в результаті чого покорчиться головка блоку циліндрів – привіт, капремонт.
Пальне
Тут порада найпростіша: жодних лівих заправок з привабливими цінниками. Те саме стосується низькооктанових бензинів: така економія вийде боком.
Кермування
Перед початком руху завжди прогріваємо двигун машини, хоча б трохи. Під час їзди бажано прагнути до того, щоб двигун довше працював на середніх обертах. Вкрай небажані їздові цикли з частими пусками та короткими пробігами – це так званий режим міського лікаря, у якого двигун постійно холодний, а олива при кожному пуску розбавляється бензином. Акуратно форсуйте калюжі: якщо мотор раптом сьорбне води, то цілком можливий гідроудар. Нестиснена вода в такті стиснення розірве блок циліндрів.
Закоксованість
Вуглець – побічний продукт процесу згоряння, який відбувається, коли ваш двигун спалює паливо. Двигун схожий на камін або барбекю. Коли ви спалюєте деревину, побічним продуктом є сажа або вуглець, що покриває боки. Те саме стосується і автомобільних двигунів. Накопичення вуглецю спричиняється тим, що масло просочується через ущільнювачі впускного клапана (що є нормальним явищем) і ударом газів з картера. Вуглець накопичується в циліндрах та клапанах. Тому навіть якщо ви використовуєте якісне пальне та замінюєте масло відповідно до рекомендацій виробника, двигун потребує періодичного очищення.
Щоб забути про закоксованості рекомендуємо встановити водневу систему для авто. Це продовжить ресурс двигуна вдвічі, тож ваше авто прослужить вам без ремонту багато-багато років.
Отримати консультацію про придбання водневих систем можна за номером +380678839028. Завітати на СТО особисто можна за адресою: Львів, с. Підбірці, вул. Тракт Глинянський, 29 або дізнатися більше на сайті hydroxy.com.ua.