Коли авто їздить мало, чи прослужить воно довше й без звернень в автосервіс?
21 Травня 2023
Автомобіль створений для руху. З кожним роком автовиробники створюють все більш досконалі й функціональні моделі, додаючи їм потужності та міці.
Але кожне авто має і свій термін експлуатації. Так, наприклад, термін служби акумулятора розрахований на 5-7 років. Чи прослужить авто довше, якщо їздити на ньому мало? І чи вдасться у такому разі обійтися без звернень в автосервіс?
- Акумулятор
Як ми вже казали, максимум через 7 років його доведеться замінити через природний знос. В цьому випадку не має значення, наскільки часто й інтенсивно він використовувався.
- Олива
Сучасні оливи для авто дуже довговічні і невибагливі, але термін служби на пакуванні актуальний, поки засіб не потрапив в авто. Як тільки він потрапив в системи автомобіля, термін стрімко скорочується.
Зазвичай цей показник вказується в кілометрах або в часовому проміжку. В середньому ці цифри коливаються від 8 000 до 15 000 кілометрів, або від 3 000 до 6 000 до 12 місяців. Тобто навіть якщо за рік ви їздите менше ніж 8000 км, змінювати оливу рекомендовано усе одно раз у рік.
- Шланги та бензопроводи
Будь-яка гума з часом пересихає і тріскається. Тому термін її експлуатації коливається в межах 4-5 років. Навіть якщо тріщин не видно неозброєним оком, проблеми можуть виникнути в дорозі. Тому щоразу під час ТО потрібно оглядати шланги бензопроводів і шланги системи охолодження.
- Закоксованість двигуна
Згоряння палива супроводжується утворенням побічних продуктів, що осідають на стінках камери згоряння та поршнях у вигляді нагару. Особливо страждають поршневі кільця, які практично склеюються і втрачають рухливість через те, що в канавках збирається твердий смолянистий шар. І цей процес починається після 100 км пробігу! Тож якщо авто їздить мало, цей процес можна дещо загальмувати, але не зупинити.
Дуже вразливі до закоксування впускні та випускні клапани, які в результаті гірше відкриваються або нещільно прилягають у закритому положенні, а буває навіть прогоряють наскрізь. Накопичення нагару на стінках зменшує робочий об'єм камер згоряння, знижує компресію та підвищує ймовірність виникнення детонації, а також погіршує тепловідведення.
Все це зрештою призводить до того, що двигун працює в менш ефективному режимі, потужність падає, витрата палива збільшується. До того ж таке становище негативно впливає на робочий ресурс двигуна.
- Сажовий фільтр чи каталізатор
Продукти неповного згоряння палива потрапляють у сажовий фільтр або каталізатор. І коли він забивається, автомобіль самостійно запускає регенерацію - підіймає температуру у сажовому і спалює усі залишки неспаленого палива. Але регенерація запускається тільки під час тривалої поїздки при стабільному розгоні. Зазвичай, при їзді на недалекі відстані, регенерація не запускається. Окрім того, сажа та зола кристалізуються у фільтрі, що робить ці частки стійкими до регенерації.
- Двигун малолітражок
За словами автоекспертів, головна проблема малооб’ємного двигуна в тому, що він не завжди розрахований на вагу транспортного засобу. Щоб триматися в потоці, особливо на швидкості понад 70 км/год, такий ДВЗ доводиться постійно розкручувати. Через це сильно збільшується споживання пального, а агрегат сильно нагрівається.
Перегрів двигуна веде до його ламання, а також до необхідності заміни поршневої групи.
- Замість висновку
Навіть тоді, якщо ваше авто має невеликий об'єм двигуна або їздить мало вам не потрібна економія палива, двигуну вашого авто потрібна допомога від зношення деталей, закоксованості та забитості сажового фільтра. Адже те, що річний пробіг вашого авто менший за 150 тис. км не збереже ваше авто справним довший час без профілактики чи вчасного проходження ТО.
Воднева система підтримуватиме камеру згоряння у чистому стані, а також очистить сажовий фільтр чи каталізатор без демонтажу.
Отримати консультацію про придбання водневих систем можна за номером +380678839028. Завітати на СТО особисто можна за адресою: Львів, с. Підбірці, вул. Тракт Глинянський, 29 або дізнатися більше на сайті hydroxy.com.ua.