Новини

Очищення двигуна воднем: які проблеми вирішує?

16 Квітня 2025

“Раніше було менше”. Часто так кажуть наші клієнти, шукаючи причину збільшеній витраті пального. Це може супроводжуватися димом з вихлопної та втратою потужності, коли двигун працює не так плавно, як колись. Такі симптоми можна списати на пробіг, якість пального чи вікові зміни. Але справжня причина може бути у вуглецевих відкладеннях.
І навіть один годинний сеанс очищення двигуна воднем може повернути мотору силу та потужність.

Вуглецевий нагар — тихий ворог вашого авто

У кожному двигуні внутрішнього згоряння поступово накопичуються залишки незгорілого пального — сажа, нагар, вуглецеві відкладення. Вони осідають на клапанах, поршнях та форсунках. Результат — зниження компресії, нестабільна робота двигуна, перевитрата пального, проблеми з запуском.
Це наче дихати через забиту маску — двигуну просто бракує повітря і чистоти всередині, щоб працювати повноцінно.

Очищення воднем: що це і як працює?

Це технологія, коли через повітрозабірник подається суміш водню та кисню. Під час згоряння ця суміш досягає високої температури, руйнуючи вуглецеві відкладення. Водночас вона абсолютно безпечна для двигуна.
Очищення не потребує розбирання мотора, триває близько години, а ефект видно одразу.

Які проблеми допомагає вирішити очищення двигуна воднем?

1. Втрата тяги, динаміки та потужності

Нагар зменшує реальний об’єм камери згоряння. Це впливає на ступінь стиснення суміші перед запалюванням.
Також нагар створює детонацію всередині двигуна: ідеальний вибух у чистій камері поширюється рівномірно, як хвиля. Якщо ж поверхня вкрита нагаром, утворюються “гарячі точки”, де температура вища. Це викликає неконтрольовані мікровибухи, які не дають двигуну працювати чітко.
Нагар може накопичуватись і на клапанах. Вони перестають щільно прилягати до сідла — втрачається компресія.
Через нагар енергія згоряння розсіюється і не перетворюється у тиск на поршень. Це водій відчуває як втрату тяги й динаміки.

Очищуючи нагар з поршнів, клапанів та камери згоряння, двигун повертається до технічних характеристик.

Результат: авто швидше розганяється, краще реагує на газ, працює м’яко.

2. Збільшена витрата пального

          Засмічення форсунок
          Змінює форму факела розпилення пального: замість дрібнодисперсного туману з рівномірним розпиленням, паливо подається краплями. Це порушує змішування з повітрям і двигун спалює більше пального ніж потрібно.

          Неточна робота датчиків
          Відкладення на свічках і лямбда-зонді впливають на зчитування даних про склад відпрацьованих газів. Система подачі пального починає працювати з похибками, вважаючи, що двигун потребує більше пального — і подає його з надлишком.

          Зменшення об’єму камери згоряння
          Нагар в камері згоряння зменшує її об’єм і порушує аеродинаміку всередині. Через це паливо не згоряє повністю — частина його вилітає у вигляді нагару, сажі та чадного газу. Щоб компенсувати втрати потужності, електроніка доливає ще більше пального.

          Проблеми з клапанами
          Відкладення на клапанах можуть перешкоджати нормальному закриттю і відкриттю. Це веде до втрат тиску, збоїв у фазах газорозподілу, і як наслідок — збільшеної витрати пального для підтримки потужності.

          Очищуючи двигун воднем, вуглецеві відкладення зникають з форсунок, лямбда-зонду, свічок, камери згоряння і клапанів, тож двигун відновлює свої технічні характеристики

          Результат: зменшення витрати пального до 10%.

          3. Димний вихлоп (чорний або синій дим)

          Чорний дим свідчить про надлишок сажі, а синій — про згоріле мастило. Обидва можуть бути викликані вуглецевими відкладеннями у камері згоряння.

          Водневе очищення значно зменшує димність, особливо на дизельних авто з пробігом.

          Результат: чистий вихлоп.

          4. Нестабільні оберти двигуна

          Коливання холостого ходу часто пов’язані з вуглецевими відкладеннями на клапанах, поршнях чи датчиках. Очищення воднем допомагає стабілізувати роботу на холостому ходу без потреби у дорогому ремонті.

          Результат: рівна й спокійна робота двигуна.

          5. Забруднення сажового фільтра (DPF)

          Хоча очищення воднем не замінює повного відновлення DPF, воно допомагає зменшити обсяг сажі, яка утворюється в результаті неповного згоряння.

          Результат: рідше спрацьовує регенерація, збільшується ресурс сажового фільтра на 33%.

          Звісно, очищення двигуна воднем не виправить зношені кільця чи тріщини в головці блоку циліндрів, але завдяки вчасному очищенню від відкладень вуглецю може попередити та запобігти багатьом проблемам з двигуном.
          Очищення воднем — це як генеральне прибирання у двигуні. Ви можете не бачити вуглецевих відкладень, але вони там є. І щодня зменшують ресурс вашого двигуна та задоволення від водіння.
          Спробуйте послугу очищення двигуна воднем у Hydroxy і порівняйте, як їде ваше авто до та після.

          Більше новин

          Контакти

          Головне представництво

          Львів, с. Підбірці

          вул. Тракт Глинянський, 29

          Пн-Сб: 9:00 – 20:00
          Нд: Вихідний

          Контакти партнерів в інших містах тут

          Ми у соцмережах: